Search This Blog

Tuesday, March 1, 2011

~Hari bahagia Kami~

Salam, lama rasanya tak masuk blog and update blog. Ala kalau aku update pun bukan lada yang baca..hehehhe. ni semua saja je..nak hilang kan stress keje.. Setelah penat bekerja, mengira.. Ini la masanya aku nk release sikit tension.

         Okey, kita terus kan je kepada citer sepanjang perjalanan aku nak bergelar isteri. Hem.. sgt banyak dugaan yang datang. Biasa la, ada yang suka dan ada yang tak suka. Aku pun hairan kenapa ada jugak manusia yang dengki atau dalam erti kata lain tak berasa selesa. Padahal yang nak kawen tu aku, aku yang akan teruskan hidup aku dengan org yang aku pilih. Tapi takpe dalam ada yang tak suka lebih ramai yang suka. Aku happy sangat sebab ramai yang tolong dan menyokong aku dari belakang. Terutama Mak dan Ayah tercinta. Jasa Mak dan Ayah tak kan Kak Long lupa. Semoga Allah tetap akan memberi kan sinar bahagia untuk kita.

okey ni aku nak letak gambar orang kuat untuk majlis aku tu. Ha ni Mak dan Ayah. COmey dan hensem kan parents aku ni. hehhehe.. ok yang lain pulak..

Ha ni adik aku yang no 3 dan 4 Kiri Siti Zulaiha dan kanan Siti Zubaidah.

Yang dalam gambar ni pulak adik aku yang lelaki tu nama Mohd Azmi. Yang cantik sebelah dia tu adalah tunang dia.. kira adik ipar aku la..
Ha ni budak dua orang adik aku yang no 5 dan 6. Sorang nama Siti Nur Amila dan sorang lagi Siti Nur Aisyah.

Ha yang ni pulak hero mak aku yang last sorang Mohd Faris Haikal dan sorang lagi Mohd Faris Hazim. Yang ni pantang bergambar ada je la yang dorang nak posing. hem ok la .. aku nak letak sikit gambar aku and hubby.
Ok tu je la kot yang aku nak tulis wat masa sekarang sebab tiba-tiba sakit kepala la pulak..huhuhu.. ok see ya

No comments:

Post a Comment